loading...
نازي كده -سايت سرگرمي -بهترين وبه روزترين مطالب جالب وخنده دار
alireza بازدید : 87 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

جواد خیابانی بعد از گزارش بازی ایران و استرالیا و صعود تیم‌ملی به جام‌جهانی 98 فرانسه،‌ راهی کشور خروس‌ها شد تا گزارشگر اختصاصی تلویزیون دولتی ایران در این رقابت‌ها باشد.

سال بعد عادل‌ فردوسی‌پور بازی با بحرین را گزارش کرد و بعد از ضربه سر محمد نصرتی و راهیابی ایران به جام‌جهانی 2006 او هم به آلمان رفت تا حضور گزارشگر بازی منجر به صعود تیم‌ملی به جام‌جهانی در این رقابت‌ها به یک اپیدمی تبدیل شود.

 وقتی مزدک میرزایی صحنه گلزنی رضا قوچان‌نژاد به کره را گزارش می‌کرد، پیش خودمان گفتیم مزدک هم راهی برزیل خواهد شد و جام بیستم را از نزدیک خواهد دید. موضوعی که خیلی زود در ساختمان شیشه‌ای جام‌جم تایید و حدود دو ماه قبل از آغاز جام‌جهانی خبر حضور میرزایی در برزیل مخابره شد.

جام‌جهانی تازه آغاز شده بود و سه‌چهار روزی بیشتر به بازی ایران و نیجریه نمانده بود که عادل فردوسی‌پور با طعنه و کنایه‌های همیشگی‌اش گفت مزدک هنوز ایران است و معلوم نیست به برزیل خواهد رفت یا نه! این در حالی بود که میرزایی یک بازی را هم از استودیو برنامه 2014 گزارش کرد

ادامه مطلب

alireza بازدید : 77 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

مجله انلاین دوستان : نیما فلاح متولد ۱۳۵۱ تهران بازیگر ایرانی تلویزیون و سینما است و دارای مدرک کارشناسی گرافیک مطبوعاتی است . او بازی در تلویزیون را با نقش دستیار درک در مجموعه طنز ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری آغاز کرد. سحر ولدبیگی متولد ۱۳۵۶، تهران بازیگر ایرانی تلویزیون و دارای مدرک دیپلم اداری بازرگانی از هنرستان شهید مدرس است. او با سریال دختران شناخته شد.

عکس/ سالگرد ازدواج یک زوج خوشبخت سینمایی!

عکس/ سالگرد ازدواج یک زوج خوشبخت سینمایی!

سحر ولدبیگی و نیما فلاح دو بازیگر سینما و تلویزیون، ۱۱ سال است که زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند. آنها پس از مجموعه رستوران خانوادگی که هر دو بازیگران اصلی آن فیلم بودند در تاریخ ۱/۴/۸۲ با هم ازدواج کردند. سحر ولدبیگی عکس جشن سالگرد عروسیشان را در صفحه شخصی اش منتشر کرده است.

alireza بازدید : 80 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

این دو بازیگر نرگس محمدی ( ستایش ) و سام درخشانی که برای تشویق و حمایت از تیم ملی کشورمان در بازی های جام جهانی در قالب تیم هنرمندان به برزیل سفر کرده بودند به طور رسمی خبر ازدواج خود را اعلام کردند.

سام درخشانی متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۴ و دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است.

او در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت.

پس از آن با بهشت آبی، مجموعه همسفر، خانه پدری، دلباخته، و اخیراً هم در سریال سالهای برف و بنفشه و ما چند نفر و روزهای زیبا و نابرده رنج و دارا و ندار و مجموعه پژمان با بازی پژمان جمشیدی این مسیر را ادامه داده‌ است

ازدواج بازیگر نقش

ازدواج بازیگر نقش ستایش با سام درخشانی در برزیل +عکس

نرگس محمدی نیز زاده ی ۹ فروردین ۱۳۶۴ در تهران است و به گفته خود وی در یک برنامه تلویزیونی اصالتی سرابی دارد. نرگس محمدی ابتدا به تئاتر مشغول شد. اولین حضور سینمایی وی در فیلم ریسمان باز بود. وی با بازی در آناهیتا (فیلم) نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش ستایش (مجموعه تلویزیونی) نیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد. وی همچنین دارای مدرک کارشناسی پرستاری می‌باشد.

alireza بازدید : 74 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

فیلم فانتزی "شریر" به کارگردانی "رابرت استرامبرگ" و فیلم نامه ی "لیندا وولورتون" با بازی آنجلینا جولی در نقش منفی از سی ام دو هفته است که در سینما ها روی پرده است

براي ديدن اين پست به ادامه مطلب مراجعه كنيد

alireza بازدید : 83 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

در حاشیه برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل گلی که ستاره آرژانتین در دقیقه ۱+۹۰ وارد دروازه ایران کرد روی دیواری در برزیل نقش بست.

در حالی‌که این روزها تب فوتبال و جام جهانی سرتاسر جهان را فرا گرفته است هنرمندانی هستند که در این بین آثاری مرتبط با موضوع فوتبال خلق می‌کنند و اتقاقاً در نوع خود جالب و خاص هستند. پس از پایان مرحله گروهی جام بیستم در برزیل از نقاشی‌های خیابانی رونمایی كرد.

 

 

بقيه مطالب در ادامه مطلب همراه با عكس 

 

 

alireza بازدید : 65 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

ازدواج شرم آور ۱۰۰ همجنس باز در کانادا!

 

 

 

اعتراض برزیلی ها در حاشیه مسابقات جام جهانی

 

 

 

 

اوباما و تماشای دیدار آمریکا- آلمان از هواپیما

 

 

گریه رونالدو پس از حذف تیم پرتقال از جام جهانی

 

 
alireza بازدید : 102 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

برگزاری ها و سایت‌های ورزشی جهان در طول مسابقات جام جهانی روزهای پرمشغله ای را سپری می کنند. پوشش کامل متن مسابقه تا حتی حاشیه های خارج از زمین بخشی از کار این رسانه‌هاست.

 

به گزارش سیتنا به نقل از صراط، رویترز یکی از کامل‌ترین و پرحجم ترین گزارش های تصویری را از جام جهانی مخابره می کند. در این بین صفحه اطلاع رسانی یاهو و همچنین دیگر خبرگزاری ها هم از کوران این اطلاع رسانی جا نمانده اند. این رسانه ها با گزارش های تصویری مختلط که تصاویر برگزیده روز ورزشی-سیاسی-اقتصادی است به انعکاس حاشیه های غیرورزشی جام جهانی نیز می پردازند.

 

جام جهانی برای این رسانه ها فرصتی برای تازه کردن برخی غرض ورزی های سیاسی است. آنها تلاش می کنند با انتشار گزارش تصویری و یا یک گزارش از نوع و سبک پوشش و یا حتی رفتار تماشاگران یک کشور در مسابقات پربازدید جام جهانی، به ذهن مخاطب خارج از کشور سمت و سوی دیگری بدهند.

 

بقيه در ادامه مطلب همراه با تصاوير

alireza بازدید : 60 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

 تب و تاب جام جهانی فوتبال این روزها همه را درگیر کرده است.

تب و تاب جام جهانی فوتبال این روزها همه را درگیر کرده است.در همین راستا یک دختر مدل بلژیکی قول داده که اگر تيم ملی فوتبال بلژيک در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برنده شود، امسال ازدواج خواهد کرد. از اين رو Jolien Van der Steen تاکنون نزديک به ۴هزار درخواست ازدواج دريافت کرده است.اين درخواستها نه تنها از بلژيک بلکه از ديگر کشورها مانند ماداگاسکار نيز ارائه شده اند . به گفته ی وی، اگر تيم ملی بلژيک به مرحله ی نهايی برسد، او اين بار درخواستها را  بخوبی بررسی خواهد کرد.

اخبار داغ,اخبار روز,مدل بلژیکی


اخبار داغ,اخبار روز,مدل بلژیکی
alireza بازدید : 66 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)
سفر هنرمندان ایرانی به برزیل به اندازه کافی حاشیه داشت. در تصویری که به تازگی از سام درخشانی و رضا یزدانی منتشر شده تقریبا همه پرچم‌های حاضر در تصویر برعکس نقش بسته‌اند.
alireza بازدید : 111 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)
سردار آزمون مهاجم ایرانی باشگاه روبین کازان روسیه، پیام زیر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است: "بچه‌ها من می‌خوام چند وقت نیام اینستاگرام، با اجازتون، دوستون دارم ایشالا به زودی بر می‌گردم."

alireza بازدید : 76 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

کی از صفحاتی که به ‌نام حقیقی در فیسبوک ایجاد شده، صبح امروز با گذاشتن پست زیر نسبت به فحاشی‌های واکنش نشان داد؛

سلام دوستان
یکمی باهاتون حرف دارم!
اول: ما همه ی تلاشمون رو کردیم، ولی نشد!
دوم: مرسی از اونایی که مارو حمایت کردن، واقعا دمشون گرم 
سوم: الان اینجا 4 صبح، از بَسکی کامنت‌های فحش خوندم هنوز خوابم نبرده!
واسه همین موضوع دیگه تصمیم گرفتم فیس‌بوک نیام و
این پیج رو به یکی از هوادارانم (دوست صمیمی) خواهم داد و
از این به بعد به جزء یک پروفایل شخصی هیچ پیجی در فیس‌بوک ندارم ...
مرسی از فحش‌هایی که به پدر مادر بی گناهم دادین . . .

خداحافظی علیرضاحقیقی به‌خاطر فحاشی فیسبوکی
با آنکه این صفحه به حقیقی تعلق ندارد و شمار صفحه‌های با نام او در فضای مجازی بسیار ‌است، چیزی که در همه این صفحات مشترک است، توهین‌ها فراوان ایرانی‌ها به دروازه‌بان تیم ملی است که جای تأسف بسیار دارد.

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
با سلام به همه دوستان گل ونازنين نازي كده/ممنون از اينكه به اين سايت سر زديد/ alirezaهستم مدير نازي كده شما رو دعوت به حضور در چت روم گرم ودوستانه وصميمي خودتون ميكنم/ب/راستي از همه دوستاي خوشگلم كه نظر ميذارن ممنون ومتشكرم/مرسي از همگي
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سلام به همه دوستان نازنين/دوس داريد به اين سايت بيشتر چه مطالبي اضافه بشه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 199
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 133
  • بازدید ماه : 533
  • بازدید سال : 5,323
  • بازدید کلی : 73,033